imrn äre skola!! pirr

Skrivet: 2009-08-24 Kl. 17:13:21
tjabba bloggen loggen ...?!?!
idag klev jag upp klockan 10, och var pigg som en lärka, duschade och käkade
och åkte till ica maxi med tina och mamma, för tina skulle handla massa mat.
Men vi blev ju självklart hunriga och åkte till IKEA och åt köttbullar med potatis
och brunsås! mummmmms! älskar köttbullar <3<3

Sen åkte vi till media markt och köpte oss en dvd, "män som hatar kvinnor"
De var nå extra pris eller något så den kostade bara 79kr, vilket klipp! Så
den är våran nu !! weeeey!  fast jag och mamma såg den igår kväll, men den
var så bra så vi ville ha den på dvd och inte som en bränd .. haha !! :D

Nu sitter jag bara hemma och väntar på att simon ska skriva ett sms där
de står att han är påväg till mig någongång.. haha!! saknar han juuu!!

och imrn så börjar skolan.. ÄNTLIGEN!! har saknat skolan, saknat att
kliva upp tidigt och att gå i skolan, saknat vännerna och saknat allt tror jag..
förutom skol äckel maten då! haha!! :D Äntligen skola som sagt..
Skönt att vi börjar ett på dagen också!! WEEEEY!

Men nu ska jag kolla facebook, hejdå alla!! :D


weey, malleballe fyller ju 18 när skolan börjar också. puss på de!:*

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Ida gillar det här inlägget! :D Haha

Det ska bli roligt att träffa all igen + en massa nya! :D Hihhi

Tidpunk: 2009-08-24 @ 18:23:50
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Stina

Ja, samma här, längtar också lite till skolan konstigt nog ;p

Tidpunk: 2009-08-24 @ 23:04:20
Bloggadress/URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0