lol inlägg..

Skrivet: 2009-08-25 Kl. 22:17:43
tjabba ..

blev ingen hårinpackning, och det blev inge ljus eller tee heller.. åh lat tjej eller..
det blev ravioli och kolla på linas kvälls bok. haha! gud vad jag älskar mig lama liv.

äre fest snart elleehh?!??!?!
ne, skojjar bara.. ska tare lite lugnt nu tror jag.. nä nu ljög jag igen..
eller jag vetinte.. har inge anledning till att tare lugnt!

imrn äre skolaaa!! nice..
NOT..
elleee??..

ska sussa nu, eller jag ska kolla på a shot at love tila .. lala ssuger..
pff.. aja!!

juuuuuuste!?!?!
Ska ju på kalas imrn ja, lillkussen vickään fyller ju år. tufft va?
lillgumman blir 16 pannor! :D hell yeah..

fast innan de blir kalas så ska jag följa med elle, för hon ska köpa en mic
så hon kan snacka med mig via MSN! NIIICE! :D

aja. pok sovgott

oj, överdriv inte elleee..



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0