min mamma<3

Skrivet: 2009-08-20 Kl. 13:54:20
hejsan hoppsan alla..
har inte sovit bra alls denna natt, har varit jätte orolig eftersom mamma ligger
på sjukhuset, och fick sova över där.. Men det är inge allvaligt..Men de är klart
man blir orolig och rädd.. Vi vet inte om hon kommer få sover över där inatt igen.
men det hoppas jag inte på..

Jag vet inte vad som kommer hända idag, jag kanske ska vara med Elin,
ska iallafall gå på birsta med Tina en sväng, för hon ska lämna in ett cv.
Vi få se om de blir så, alla i familjen är ju oroliga över älskade lillmamma!<3

jag skriver senare ikväll, för jag ska på sjukhuset nu och hälsa på mamma min!<3
Älskar dig mamma, du är stark!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Victoria

Tidpunk: 2009-08-20 @ 14:15:26
Bloggadress/URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0