precis så ja!

Skrivet: 2009-08-14 Kl. 20:38:12
kalaset var jätte roligt och mysigt som vanligt, och jag och vickan gör alltid
samma saker typ :) Vi hälsar på alla, vickan tar fika och jag tar min coca cola
och gå in i hennes rum och lyssnar på musik och snackar massa skit typ :D

Sitter hemma själv nu för mamma och pappa har dragit till Lena och Mats för
att spela lite kort, och jaa.. man vet ju hur de brukar sluta! med fylla ja :)
Själv så sitter man vid datorn och lyssna på maria mena, lisa ekdahl och
melissa horn och med massa tända ljus! mm, myyysigt! :)
Ska gå och göra mig lite tee snart också! <3 jordgubbs tee <3<3 me love.

har ganska tråkigt / mysigt, så det är ju bara att ringa och snacka med mig
och göra mig glad : D Men ni som ska på selånger behöver ju inte ringa mig.
haha för ni har ju massa annat för er :D

Imrn har jag ingenaning vad som händer, men jag lär ju gå på selånger
till en början, alltså på dagen. Sen vet jag inte vad som händer.. jag vill ut och
dricka, men vart då? finns inge fester, jag är inte 18år och jag har inge pengar
till dricka.. snacka om livet suger appung.. haha :D


jaruu ?!?

Nu blire tee time (Y)

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» mamma

där hade du feeeeeeeellllllllllll

Tidpunk: 2009-08-16 @ 08:17:50
» Syster

Men tycker du om jordgubbs te?

Fy vad snuskigt...

Hahaha va dom inte på fyllen?



Jag vill oxå ha selångers sockar....



Puss o kram gullunge

Tidpunk: 2009-08-17 @ 10:37:26
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0