selånger i regnet :)

Skrivet: 2009-08-16 Kl. 15:28:57
Igår så åkte vi hem till filip, och tessa kom också! :) skit kul att vara med
henne,eftersom jag har inte varit med henne på ett bra tag! :) Så det var kul
och ses och upptatera nytt skvaller :D hahaha! :D
Sen så skulle filips pappa och hans sambo komma hem så då drog alla hem.

hejsan hoppsan! :)
Idag har jag, Simon, Mamma och Tea varit på selånger marknad, jag hittade
skit mycket grejor som jag ville ha, men jag hade ju inge pengar så det sög ju.
Men mamma köpte 14 strumper för 100 kr, och 6 halksockar till Tea också,
+ att jag fick någon grej som man har toalettpapper på.. en stång lixom..
inte för att jag ville ha någon menmen.. ska iallafall spreja den silver :) YEEJ!

Senare idag så kanske vi ska hem till simons pappa för att snacka lite om
hans telefon som inte vill vara med längre ... typ !!
Få se vad som händer idag helt enkelt :) 


snygging säger jag bara ! :)


min snygging är också snygg! :D haha

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

ja det var verkligen roligt å träffa dig med :D

Tidpunk: 2009-08-17 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0