dah

Skrivet: 2009-12-17 Kl. 16:25:41
hejhej!
idag åkte jag med mamma till skolan, skönt som fan!
kom till lektion, och då fick vi fika! weeeeey.. fast jag tog inge fika :|
jag hade ändåså tagit med mig kaffe så jag klarade mig bra med de..
tråktråk hela dagen, förutom typ två timmars hål.. för då höll vi på att
fjanta oss och knäppa massa fula kort och grejer. kanon kul vare!

sen kom mamma och hämtade mig på västermalm för vi hade lektion där
så då fick jag åka med henne hem också, kanin!
men nu så sitter jag bara här och chillidillar med mig själv. påväg att somna också.
livet suger!

men nu ska jag kolla till facebook sådära då!
pusshej

söta ankungen som har reflexxxx..

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0