DAMN! stressigt

Skrivet: 2009-12-23 Kl. 15:51:00
hejhopp!!
stress dagen idag då! :O
mamma väckte mig klockan 10, drog på mig kläderna och drog till birsta
och sprang runt där som en yrhöna.. överallt i birsta va vi.. DAMN!
sen blev de city gross för att handla mat och efter det så drog jag ner
på stan och fikade med elin och stina!

och nu håller jag på att sätda rummet.. eller jag är typ klar!
ska till tina nu och fira lilla julafton och spela bingolotto!
min tur att vinna iår tror jag ;)

har även köpt min julklänning också! JAG ÄLSKAR DEN! ;)
den är lila :D iihihi.. typiskt mig :D

aja, men nu kan jag inte sitta här som en fjolla..
nu ska jag slänga upp håret i en knut och dra till tinapruppen! :D
hejhopp alla..

ps, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FÖRFAN! :D:D
SKÅL!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0