heltslut,somvanligt

Skrivet: 2009-12-15 Kl. 17:53:52
hejhopp..
finns inte så mycket att skriva om nu förtiden..mer än att mitt liv suger typ
haha.

Idag har jag inte gjort så mycket,va hemma ifrån skopunkten idag pga sjukdom.
ha sovit i tusen år med syster rikke inatt. sov somen stock ja, men inte hon!
och sen har vi bara suttit här och nördat tv och data.. sämst!

men jag ska iallafall till vemdalen den 28 tror jag och åker hem dagen innan nyår.
åker upp med tommysom kör och jag tog med mig elin!!
kanon!

jag+elin+skoter+after skii+öl+grabbar ;) kan nog inte bli bättre..
HAHAHAH..

men nu ska jag ta mig ett fotbad och fixa lite med naglarna;)
oh, vilken tjejtjej..


gammal bild, och jag ser skit fet ut,men de gillar jag!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ellee

YEAHYEAH ;);););) here we come ;)

Tidpunk: 2009-12-15 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0