ledig + mallemarkus banan!

Skrivet: 2009-12-09 Kl. 23:27:29
känns som att jag skulle behöva nytt hår..
allt mitt hår är skit slitet.. jag behöver hjälp ja.. helt klart!
INTE BRA!

alla är sjuka också, livet suger ;)
hälften har magsjuka
och resten är snoriga och sjuka.. svininfluensan?
nee.. alla har ju tagit sprutan, fast vem vet?

imrn så är jag leeeeeeeeeeeeedig!
undra vad jag ska hitta på då(?)
jajuuste! kajjebanan ska ju vara med "matilda mallebanan markus karlsson"
mallemarkus, de är en bra vän de(Y)
ska plugga imrn också. DAMN!
orkar inte, vi har ju prov på fredag!!!!!!

ska man vara sjuk kanske? ;) hahaha
nopp!
hej


KAJJEBANAN + MALLEBANAN = två bananer?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0