systrarna nilsson

Skrivet: 2009-12-09 Kl. 16:49:16
heejhopp!

sitter hos syster tina nu syster rikke är också här! haha :D
snart kommer väl nog mamma också, skulle inte förvåna mig!

på tal om ingenting så är jag grymt sugen på kaffe!! :o

idag har jag varit på skolan och tråkat, jag hade två lektioner och
va påväg att somna, fysatan vad jag är skolless nuja :|

ikväll har jag ingenaning vad de blir för mindel.. inge greys på tv heller..
och ellenbanan har magsjuka som alla andra! HAH!! en annan var ju först
med magsjuka.. tack och lov :D
kanske man ska ringa runt och höra vad alla ska göra :D

men nu ska jag kissa! HEJHOPP! :D


skön bild sen barcelona! HAHA


bajs byxan!!


kul att jag är så seriös på varenda bild :o hahah?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0