twilight och panik

Skrivet: 2009-12-10 Kl. 16:30:16
okej..
här sitter jag med fett hår uppsatt i en knut.
mjukis kläder och är helt slut!
malle har inte ringt mig än, och jag börjar bli lite orolig nu.
hon svarar inte när jag ringer :|

jennifer ringer och är helt panikig.. jag bli lite nervös!
jag tror jag ska springa och köpa en coca cola?
ah, jag ska nog göra det snart.
kajjebanan har också lite panik.. eller får panik!

har fått twilight soundtrack nu iallafall.. ja lite efter för att vara besatt i filmerna(?)
men skit samma!!
+ att jag har hittat en skit fin bild.. som jag ska lägga ut ;)


bilden är tydligen efter dom har haft sex!?!
men jag vetinte, men hur snygga är dom inte då?
grgrgr

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0