fikat var toppen!!

Skrivet: 2009-02-09 Kl. 22:39:27
Hejsan hoppsan lillebror :)
Har kommit hem ifrån Alnö nu, jag åkte till Tessa
efter vi hade fikat, och jag och tessa hade ett liten
känsligt samtal och jag började grina lite, haha
men jag fick en kram så då blev jag glad :)
Sen åkte vi upp till wii för att träffa lite folk, och jag
vann på pingis.. jag är så duktigt på pingis! HAHA
PINGISKAJSA!! sug på den ni ;)
Men sen gick vi upp och satte hoss i dom mjuka
sofforna, jag sarha tessa och maria och snackade
om allt mellan himel och jord, så jävla skönt att bara
snacka av sig litegrann..
Jag har varit så jävla känslig den hära veckan, gråtit
för minsta lilla, och varit jätte ledsen, fast inte när
jag är med någon, bara när jag är ensam :/


Sitter och lyssnar på melissa horn nu! Så jävla braá
texter, jag älskar hennes röst och textI!!
Eller helt enkelt så diggar jag henne stenhårt! :D

Imrn så ska jag vara med tessa efter skolan!
Men tessa? jag slutar halv 2 men jag lär ju få
sluta tidigare, tänkte bara så du vet ;) Men när
slutar durå? Eller ringo mig när du ser dethär;)
Hahah, dum jag är. haha här sitter jag och skriver
till tessa på min egna blogg, knäpptjej! :D

Aja, men nu ska jag se på någon film som jag
kan gråta till och sen ska jag sova för imrn
så måste jag komma upp till skolan! :)

ps, jag har haft en kanon kväll ikväll med er tjejer!
Ni är toppen och det hoppas jag att ni vet!<3
POK!


Haha så jävla ful :D men jag är cool och så är det bara;)
HAHAHAH!!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» C

japp :D fett cool ;)

Tidpunk: 2009-02-12 @ 17:46:04
Bloggadress/URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0