Idag!

Skrivet: 2009-02-25 Kl. 10:54:40
Tjena tjena !! :)
Sitter på skolan nu och väljer till lite ämnen, och jag hoppas
verkligen att jag kommer in på trafikantutbildningen, alltså
ett ämne där man får plugga till körkortet, skit bra !! :)
Fast det är ju en 50p kurs som jag ska ha på våren!
Och sen arobix som jag ska ha på hösten! :)
Kanon, Nu är det bara att hoppas att jag kommer in där då!:)

Men idag så ska jag vara med älsklingen, fast vi vet inte vad
vi ska göra, som vanligt, lär ju bli att han somnar så får jag se
på tv alldeles själv. hahaH! :)

Men nu ska jag gå :)
pok!
Älskar dig Simon <3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» mamma

men vi kan ju gå på sundsvalls hocky/=)

Tidpunk: 2009-02-25 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0