11 månader och 3 dagar

Skrivet: 2009-01-05 Kl. 10:21:34
Jag vet att det är otroligt fula bilder, men jag bryr mig inte.. det jag ville
få sakt med dethär är att jag tycker det är helt otroligt..
förstår du gubben? snart ett helt underbart år med dig, just dig!
Du är min pojkvän, min bästavän och mitt allt.
Jag älskar dig så otroligt mycket Simon, vill att du ska veta det.
Förstår inte att det har gått hela 11 månader, tycker bara tiden
rinner iväg med dig, helt sjukt.. jag hinner inte riktigt med känner jag.
Men det jag inte riktigt förstår är hur har du orkat med mig sålänge?
Tror det är bara du och familjen som orkar stå ut med mig i allalägen.
Eller det kanske du igentligen inte gör heller? ;)
Men jag älskar dig simon, och kommer nog alltid att göra det.
vill att det ska bli fler underbara dagar med dig. för det är dig jag
vill leva mitt liv med, heela livet ut med just dig!
Du och jag hjärtat, du och jag!<3<3

















Glöm aldrig det, du & jag hjärtat.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» syster

Men garttis,, de går fort när man ha rroligt...

jag har ju vart i bcn nu över 10man och med isa 9mån...

hehe!Wroooooooooooom så är man gammal!



Älskar dig trosunge

Tidpunk: 2009-01-05 @ 12:38:57
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» tessa

du å simon är så fina tsm. du har haft tur gummsan som hittat ngt seriöst... :)

Tidpunk: 2009-01-05 @ 14:42:29
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0