birsta!

Skrivet: 2009-01-05 Kl. 16:15:26
Jag och Tina (syrran) gick på birsta idag.. jag unnade
mig med att köpa en vit tröja på MQ och ett par trosor
ifrån vero moda, dom ser typ likadan ut som björnborg
trosorna men dom kostar 50kr! :O heelt sjulkt billigt.
en kompis till mig som heter tessa hon har sånna
trosor och hon ääälskar dom! så jag och tina passade på
att införskaffa oss ett par vi också.. eller tina köpte 3.. menmen :D

När jag kom hem så ser jag pappa ligger och sover i soffan..
han är ju så sjuk så han får sova där då :)
Jag smög in i rummet och la av mig grejorna och haffade tag i datorn.
KANON BRA:D

Ringde älsklingen också, och han låg och sov den jävlen.. haha
man kan ju inte sova klockan 4 på dagen heller.. men han blev
lite chockad själv när jag berättade vad klockan va! ! ;)

Men nu ska jag ta och svätta av mig sminket och smörja in
mig med mina nya krämer som jag fick, 201 kr gick det på..
tycker det är ganska dyrt bara för att man har lite exem på ögat:O
aja, vi får verkligen hoppa på att det blir bra nurå, jag orkar inte
se ut som kvastimodo längre.. haha kan inte stava, men ni vet
nog vem jag menar.. haha! :D aja, sitter och vänta på bäbisen min
nu så ska vi ladda för derbyn ikv! HEJJA MODO FRISKT HUMÖR
TRÖJAN HÄNGER UTAN FÖR..HEJAHEJAHEJA!!:D
puss&kram<3<3

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Matilda

hahaha söt du är stumpan :D ja ;)

Tidpunk: 2009-01-05 @ 16:24:57
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» Alnöbo

Kommer du från Ö-vik eftersom du hejar på Modo?

Tidpunk: 2009-01-05 @ 22:22:28
» Em

vilken fin blogg du har!

Tidpunk: 2009-01-05 @ 22:23:53
Bloggadress/URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0