birsta/skor/simon

Skrivet: 2009-01-10 Kl. 16:24:49
hej! :)
Idag vaknade jag klockan 12 för min stora syster
kommer in och säg VAAKNA NU KAJSA! skriker hon.
Och sen säger hon, HAHA titta på henne hon ser ut som
transa och sen börjar hon as skratta. jaha, tänkte jag, vad är
det för någon fel på mig nudå! hahaha..
Klev upp ur sängen med MEGA träningsverk, trodde jag inte
skulle ta mig upp, men det gick bra..
Käkade lite frukost och gjorde mig klar för birsta, men det
gick inte så bra att göra sig klar med mina uppsvälda ögon
med gråten idom och klumpen i magen, men såg väl förjävlig
ut men vi åkte till birsta iallefall, lämnade tillbaka mina skor som
hade pajat, fick pengarna tillbaka och åkte till skopunkten och köpte
två skor, ett par uggs och ett par stövlar typ och sen fick mamma
köpa ett par skor till sig själv. kanon köp!:D
Sen åkte vi hem, och nu sitter jag med Tina i sängen, och hon
ska knäppa kort på hennes grejer hon har köpt, själv så har jag inte
orken att knäppa kort på mina skor.. ;)
Ikväll så ska jag vara med Simon, han ska komma och hämta mig
här hemma sen ska vi åka hem till hans mamma och sova
där tror jag, få se hur det blir eftersom jag mår ju inte speciellt bra!
Ha en toppen kväll, pok


älskar min familj!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0