förlåt älskling

Skrivet: 2009-01-10 Kl. 01:32:52
jafan ska man säga?
min dag blev inte så lycklig som jag hade tänkt mig.
blev kaos mellan mig och simon, han åkte hem och
jag var med tessa,lillie,lnaw och frida och åkte bil överallt
och ingenstans,vilket var jätte skönt och jag var jätte glad..
träffade nicken också på stan, mys gumman!
Träffade muffen också, hihi. gullgumman!

Men nu är jag hemma själv... bara rinner tårar kan inte sluta!
förlåt så jävla mycket simon för idag, det var inte du som hade
varit dum, eller jo lite.. men mest jag! förlåt så jävla mycket.
jag älskar ju dig och från och med nu ska jag offra allt för dig,
det är ju du och jag föralltid, eller hur? vi har ju sakt det.
skulle aldrig klara mig utan dig, du är mitt liv, min livsstil.
eld och vatten bara för din skull..
igentligen är du värd nån bättre än mig, en som inte behandlar
dig som skit, men jag ska bättre mig, jag lovar!!
låt mig stanna
låt mig stanna hos dig, i din famn, älskade du!


Imrn så blir det iallefall birsta med mamma, vi ska lämna
tillbaka ett par skor jag har köpt som har gått sönder.. vilket
suger.. men aja, sen ska jag nog vara med simon, vi måste
prata nu älskling, och jag menar de verkligen!
ÄLSKAR DIG SIMON!<3<3



en gammal och underbar bild! 14/2 - 08

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0