idag / tjejerna <3<3

Skrivet: 2009-01-13 Kl. 22:25:18
hallå, sitter här själv nu och väntar på att Maria ska ringa
mig, hon ska bara snacka klart med arvid, sen ringer hon mig;)
yeeeej :) men tack för en underbar kväll tjejer, de är såhär de ska
se ut, undra om de blir tjejerna hela veckan!? gud, jag har saknat
dethär så jävla mycket, lixom, vi,oss !?<3<3

Imrn så blir det skola, få skjus av mamma eftersom vi börjar
samtidigt ;) kanon där! Och efterskolan så ska jag möta upp
tjejerna på stan och sen ska vi väl dra till någon, säkert mig..
bruka bli så! HAHA ! : D

Men nu så blir det platta håret och sen hoppa ner i lopplådan
och sussa lite tror jag, jag är skit trött:O
POK!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0