jaru, läs :D

Skrivet: 2009-01-14 Kl. 22:46:04
idag var jag verkligen pigg och pepp för skolan iallefall på
morgonen, sen blev det lite värre;) haha..
självklart var de spagetti och köttfärssås när inte jag va hungrig
till lunch då.. fuuck ;)
Har varit skit glad hela dagen!:D efter jag hade slutat så gick jag
och Maria till stan för att vi hade missat bussen:/ så träffade jag
vicky som jag stod och snackade med sen kom elin o stina, så då
åkte jag bussen med elin och stina tog en annan buss till hennes
kusin, aja onödigt vetande iallefall ;)
sen kom Erika och Julia också, så jag och elin snackade med dom
hela buss resan(Y) kanooon ;)
Så tog jag bussen till Tessa, men eme fick plinga, hahahaha
för jag hittar aldrig till tessa;) alla säger bara, plinga när du ser skolan
men det värsta är att jag ser skolan över allt. HAHAHA, så jag kommer
alltid fel, men inte den hära gången, JAG KOM RÄTT:D
kollade jag på när dom färgade håret på varandra, dom är tråkiga
och fega, så dom färgade bara utväxten ;) hahah! men dom är så söta
såå :D sen drog vi upp till wii och hälsade på gammfolket och jag
käkade pizza:D eller lillie också :D men aja, jag luktar vitlök iallefall! HAHA
aja, när tessas taxi gick så satt jag o lillie i varm trappan och väntade
på att bussen skulle gå :D

men imrn ska jag vara med syrran och sova där(tina)
ja juste, jag fick ett paket av rikke, vet vad de är i de men ska ta och
öppna det nu :D:D YEEEJ! FEST PÅFREDAG<3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0