lasse lindh<3

Skrivet: 2009-01-31 Kl. 13:52:14
hallå där :D
Igår så åkte jag och Lillie till alnö för att  käka pizza
och sedan träffa thomas, men vi svängde upp på
gården en sväng för att träffa katta och snacka lite<3

Sen kom Maria,Arvid och tomas tror jag han hette,
aja men kom och hämtade oss på alnö, och sen så
åkte vi lite bil oc busade runt :)

Idag så blev det ingen backe för mitt knä har svällt upp :(
suger, har skit ont, så jag ska vara med simon idag tror
jag om han somsakt kommer för han sitter och spela
wow nu med filip hemma hos honom!

LASSE LINDH <3<3<3<3<3<3<3
jag älskar dig.


lasse lindh<3


hehe snygg(A) NOT!


simon

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0