mensverk tjejerna.. "tessa ta ditt socker piller"

Skrivet: 2009-01-08 Kl. 20:54:52
Kollade på tessas p-piller förut..
-men tessa, du måste ju ta ditt socker piller?
- Va? nej, det är väl inte onsdag idag?
- öh? jo det är de visste
- men åh, jag vill inte ha mens!!


sitter med tessa gumman nu och chillar och lyssna på
rihanna - live your life   KANON BRA:D:D
Idag ha vi bara slappat och varit kanon glada(A)
okejdå, vi har varit på coop också och köpt dricka i mängder.
Senare blir det väl duscha och film ;) KANON!!
MEN HÄNDERNA PÅ TÄCKET !!!!!!;)
.......inge porr ikv !! ;) hahaha

Imrn vad händer imrn?
äre fest ?
äre mys?
vad händer?
tell me..
call me ...and your boyfriend have my number;)
aja då vet ni.
pok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Heléne Sundling

Höhö :D

Ja, jag är sjuk eller jag vet inte. Jag känner mig febrig iallafall :o

Fest hos dig ikväll, right? :D

Tidpunk: 2009-01-09 @ 12:58:22
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0