mitt liv mina beslut

Skrivet: 2009-01-19 Kl. 23:08:49
här sitter jag
med min snus telefon och dator
med tv;n på
för att inte känna mig ensam
när mörkrets makter kommer
och tränger sig på.

om bara ljuset kunde
komma.
visa mig vägen tillbaka
till lyckan.

stress och rädd
rädd för att inte klara mig
våga stå på mig
och bara vara mig själv

tankar röster ifrån er
vad jag ska göra och inte
jag måste få ta
egna beslut
tänka själv

m i t t  l i v ,   m i n a   b e s l u t  . . .




Imrn äre skola iallefal, ska vara med Maria efter skolan!
jag slutar 13.30 eller 14.00 få se hur de blir.
men gud vilken skön idag imrn, eftersom allt har varit
så jobbigt idag!

klias i mitt ansikte, pågrundav alla mina krämer jag
ska ha på kvällen, men jag kan ju inte klia tillbaka
då försvinner ju krämerna och de suger ju! HAHA..

aja, har haft mys med tessa idag, bara chillat med
chirre o dirre och sätt på någon sjuk film :s
tina o mamma har dampat sönder här hemma idag
också, haha jobbig familj jag har ;) HAHA

ska sova nu, eller snart... väntar bara på att maria
ska ringa mig och berätta hur de ligger till med lite grejer!
pok


jag älskar dig simon<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0