mitt liv, tråkig tjej

Skrivet: 2009-01-05 Kl. 09:55:11
happ!!!!!!!!!!! här sitter man igen efter 48 minuter
efter jag skrev det andra inlägget..
JAG HAR TRÅKIGT!! ??
TINA? kan du bara ringa och säga att vi ska åka
till birsta snart? åwh, orkar inte gå ut med hunden
till skb heller, fast det ska jag göra om en timme..
menändå.. ojoj nu hörde jag ambulansen oj två st..
undra vad som har hänt nu :O säkert en krock, hoppas
man inte kännder den/dom som ambulasen ska åka till..
aja, pappa klev upp en sväng nyss, han har jätte ont
i örona och halsen och åh... han lät inte alls bra..
Ja men juste, skb.. jag ska och doggen ska ju dit vid 11
och hämta salvor och nässprej..
 skulle behöva städa.. hm ... inte nu ;)


JAG VILL HA MAT
JAG ÄR TRÖTT
JAG ORKAR INTE GÖRA MAT
JAG VILL INTE SOVA

*gäääääääääääääsp* / kajsa

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0