skola o tessa

Skrivet: 2009-01-21 Kl. 11:12:18
Sitter på data lektion nu som heter inforfation & layout,
skit tråkigt och helt värdelöst, men jag är klar med mina
uppgifter så jag passar på att slänga in ett inlägg :)

Ska vara med Tessa idag som jag skrev igår kväll :)
Ska till hennes skola och mtöa upp henne där, men
jag har ingenaning hur jag kommer komma in som
eftersom man måste ju ha nån slags nykel för att
komma in,men det kommer nog gå bra :) HAHA
eller om jag ens hittar till skolan hennes! ;o
haha! men tessa ritade en målning till mig, eller en
karta så jag ska hitta dit, tror jag fattade den :)

hur kan du såra din kompis så jävla hårt på de sättet?
du kommer aldrig kunna sätta dit mig,
och den dagen jag sjunker till din nivå begår jag självmord
för ingen vill bli som dig ;)

pok!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

klart jag ringer baby ;) haha kaxiga raden där nere då;> smsa näru slutar honeypie<3

Tidpunk: 2009-01-21 @ 13:53:16
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0