skola/mensvärk/tessa

Skrivet: 2009-01-08 Kl. 14:54:49
Sitter på skolan nu och har en sån jävla mensvärk
så det finns inte, vill bara hem och lägga mig i sängen
med en varm riskudde på magen, men ska kämpa
dagen ut nu, har bara en lektion var och det är data
som är 2 timmar typ, men man kan inte missa datan
för då är hela betygt förstört typ, vilket är lite jobbigt
för min del och hur jag mår nu!
Igår kväll så fick jag migrän, huvedet dunkade på mig
och jag kunde inte sova, vilket var as jobbigt..

Men idag ska jag vara med tessa, vi hade bara
tänkt och mysa och tare lungt (tur för mig)..
de va länge sen hon och jag umgicks känns det som.
Men aja, ska börja avrunda så skriver jag ikv!
pussokram kajsa<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

Hahahah du e rolig du ja la ju ut nytt för två dagar sedan ha ju inte hunnit tagit nya bilder. men dag /Nu kommer de nytt... Så nu ska du få see nya bilder =P Pöss hjärtat

Tidpunk: 2009-01-08 @ 15:21:51
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» Rikke

men vad jobbigt!!!

hoppas de blir bättre snart då gulligullan



älskar diiig

Tidpunk: 2009-01-08 @ 16:02:56
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0