upptatering; pappa är hemma igen

Skrivet: 2009-01-04 Kl. 19:51:17
Nu har tina tommy och tea gett sig av och ska hem
och se på film säger dom.. själv så sitter man här
i soffan med pappa och mamma och är jätte sugen
på vitlök och massa gott.. typ chirre och dirre :o
JAG VILL HAAA!!:D   "sällan" ;)

Pappa har kommit hem ifrån akuten och dom visste
inte vad det var, men det är ju synd om honom.
Han har jätte ont i armen, det känns som att det pumpar
säger han, hoppas det blir bättre snart..

Aja, få väl kolla om jag hittar nått gott i kylen eller nått!
pusspuss.
 
ps, om jag har tur så ska jag på birsta med Tina imrn
och sen så ska jag åka hem till simon! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

jaaa hans blod och leder...

Stackars lilla pappa



Älskar er

Tidpunk: 2009-01-04 @ 21:25:29
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0