yeah

Skrivet: 2009-01-25 Kl. 13:07:55
jag är hos elin nu,sov här inatt, ville inte åka
bussen helt själv i snöstormen! hahA :D


Igår hade vi jätte mysigt hos Erika, fast vi glömde
äta efterrätten! hahaha, oooj misstag ..

Sen gick jag till inaw men där va det kaos
men stanna kvar ändå, men alla gick efter ett
tag, men aja :D

Ska väl dra mig hem snart tror jag :D
vara med mig ikv? :D


kollar igenom gamla bilder,
Lisa och jag! :D


jag och stina :D


pimp ;)


ida stina o erika, ;) så söta


julia elin o jag på gothia cupen :d


jag o stina, BJUD PÅ DEN JA :D

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» elin j

hahaha, sköna bilder bajsen! :D:D

gillar dina brallor starkt på sista bilden ;)

mohahahaa

Tidpunk: 2009-01-25 @ 22:39:56
» inaw

ja om det var kaos alltid, helvete hur det var dagen efter och fan vad bra man mår nu (y)

Tidpunk: 2009-01-26 @ 11:41:04
Bloggadress/URL: http://stylebyinaw.blogg.se/
» tessa

blev jätte glad när jag såg den andra bilden på dig, älskar dig gumms,ses på ons!:D <3

Tidpunk: 2009-01-26 @ 16:54:41
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» stina

haha men vikka bilder alltså ;D <3

Tidpunk: 2009-01-30 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0