dag två, en är avklarad!

Skrivet: 2009-07-03 Kl. 12:32:42
hejsan hoppsan!
En dag på gatufesten är nu avklarad! :) och det var jävligt kul igår. men jag mår
illa idag, men det kommer nog gå över snart!! Och jag har ett skit stort blåmärke
på armen sen jag slog mig brudar :(:(

Vet inte vad jag ska säga, men igår var det så jävla varmt så man kunde inte ens gå
ut, och idag är det kyligare fast ändåså skönt, man kan ju vara ute idag iallefall ! :)

Ska springa och väcka simon nu ja.. han sover ju som en stock tror jag! :)
Ha de bra allahopa, för jag laddar för dag två !! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

vi klarade oss igenom det ;)

Tidpunk: 2009-07-06 @ 14:27:15
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0