idag på morgonkvisten :)

Skrivet: 2009-07-16 Kl. 15:11:41
tjenareeee!!

har precis städat klart..mamma tvingade mig, annars skulle jag ju aldrig ha
städat, ååh..fattar inte varför det ska vara så jobbigt/tråkigt och städa, för städa måste
man ju göra?!?!

Mamma och jag har varit hos Kennet och Karin idag för att köpa matildas gamla telefon
och lämna bord och stolar till dopet som är på lördag ! :D SÅ nu har jag ingen gammal
telefon eller en som inte funkar, så nu är det bara att ringa och smsa som aldrig förr:D

Senare idag så blir det att pluppen kommer till mig:) YEEJ!! :D
Men nu ska jag kiila:D pussheej


så ser den ut!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Anonym

Härligt! ;)

Sony Ericsson vettö. Går sönder efter 1 år men sen så köper man en Sony igen ändå. :P

Hoppas du trivd bra me den. Den var snygg! ;D

Tidpunk: 2009-07-16 @ 16:15:06
» ida

Oj, det var från mig..Lilliden! ;D

Tidpunk: 2009-07-16 @ 16:16:05
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0