stranden,kortspel, bingo + vänner? :O

Skrivet: 2009-07-16 Kl. 00:15:16
ja vad ska man börja ett inlägg med idag då? kanske ett vanligt hej kanske?
jamen det blir bra :)


Hej! :)
Idag vaknade jag klockan 10.30..syrran väckte mig.. HEEJ KAJSA. DE ÄR FINT VÄDER
OCH DET BLIR TRANIS IDAG.. en trött kajsa svarar okej..

Så vi drog till tranviken idag, jag mamma tina rikke isa och tea.. men självklart.. när
kajsa nilsson tar av sig tröjan så kommer det reeeeeeeeeegn?!?! men vi låg kvar och
hoppades på att solen skulle komma tillbaka, vilket den gjorde.. men jag pallade inte
sola, så jag gick upp till tessa i korren och snackade med henne ett tag :) Sen drog vi hem
och käkade korv med bröd ( sällan i familjen nilsson ) och spelade kort..alltså jag och mamma.

Sen så gick tiden och då blev de bilbingo, vilket som är aaaaaaas kul! :D men de var inte så kul
för det var ingen som fick bingo, jäävla skit grejer!!  bara massa jävla tanter som vinner .. men det
är inte så jävla konstigt.. dom sitter ju med 403985 tuser bingo bricker.. pfff..idioter.

hann bara komma hem sen bar det mot alnö, vackra underbara alnöö till jullan gumman min..
och där var elin och emma, direkt när jag kom så drog vi visst till stan. för emma kom på
att hon ville ju dra till krogen  ;) TAADAA.. sen blev det donken för ellenbellen (elin)..
Sen drog vi hem, mysig dag :d hunnit med mycket idag :D

Och nu sitter jag och lyssnar på please don´t leave me - p!nk, och jag älskar den låten..
typ aas mycket :D

Och imrn så ska jag vara med min lill plupp, älskade,underbarade pojkvän ! :D
YEEj, har inte träffat honom sen söndags, så det ska bli jätte kuul :D lillpluppen min! hihi.


bara för det så lägger jag ut en gamal bild på oss två, lillpluppen med långhåret;D
HAHAH!! :D:D jag eeeelskar dej! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0