32.5 grader

Skrivet: 2009-06-19 Kl. 19:34:51
hallå!!
Idag har vi varit på stan och kollat runt och så. det blev inte så mycket
shopping,men det kommer !! Men jag köpte ett par harems byxer och tea
lika dana! blev två glas ögon för mig också! :) Ett par rosa och ett par lila!
Och Tina köpte massa bikinisar och så!!

Men idag har vi 32.5 grader ute och sol. och imrn så blir det stranden!! :)

Fast ikväll så ska vi äta ute på resturang med issas familj och nåra utav
släktingar så vi få bekanta oss innan bröllopet, vilket jag är lite nervös för.
Men det kommer nog bli bra, men nu ska vi ta och dricka öl,vatten och cola
haha, vi behöver lite vätska! :D

Men nej om ni undrar, jag är inge brun, jag är mest röd! och dra åt helvete
vilken fin strand vi var på igår..blått/grönt vatten, halv stora vågor vilket var
skit kul.. haha Jag Tina Rikke och Isa blev som 6år igen, lekte och härjade
på som fan! Och imrn så blir det nog lika dant!! Men imrn så äre jag som
ska smörja på mig solfaktor i varje 10onde minut! HAHAH!!
Kommer vara knall vit utav all kräm! ;)


sånna har jag och likadana fast lila och tre ränder upp till !! :)
Blir nog flera tror jag senare, haha jag älskar dem :D

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» Dearest J

Åh, jag vill oxå ha :D:D Så jävla snygga:)



kolla gärna in min blogg och kommentera den stora frågan!



Kram!

Tidpunk: 2009-06-19 @ 23:41:34
Bloggadress/URL: http://dearestj.blogg.se/
» Anonym

Haha köp såna åt mig så får du pengar sen! :D

SJälvlysande i mörkret skulle va coolt, annars är rosa helt okej :D hihih PUSS hoppas du har det bra! <3

Tidpunk: 2009-06-23 @ 17:18:13
Bloggadress/URL: http://je
» CHEEBAB

DET VAR FRÅN MIG!

Tidpunk: 2009-06-23 @ 17:18:59
Bloggadress/URL: http://jenniferc.blogg.se/
» tessa

dom där är så snygggg :o va dom billig där ?:D

Tidpunk: 2009-06-26 @ 13:10:10
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0