åhherrreguuud!!

Skrivet: 2009-06-15 Kl. 22:48:13
oj oj oj !!
Förra veckan, vad ska man egentligen säga om den,
mer än massa jävla fester.. snacka om att jag är ung och lever
mitt liv iallefall! haha.. Det kommer komma lite bilder sen förra veckan.
inte allt så bra bild.. haha på fyllan och mobil bilder, inte allt för nice!

Men idag har jag varit hos Simon, sov där tills dag då.. badade badkar
sen så gjorde jag mig klar och sedan kom mamma och tina och hämtade
mig så for vi till birsta,eftersom jag behöver en BH utan band och grejer till
min klänning som jag ska ha på bröllopet i barcelona! :)
Och hittade en efter många om och ben på change !! :) inte så snygg, men
den får väl duga för en kväll. :)

MEN RIKKEE??? du kan ju säga till mig vad vi ska göra denna vecka?
Tina och mamma verkar veta hur mycket som hellst, men jag vet ingenting
mer än att jag ska på ett bröllop! HAHAH!!

Men nu sitter jag här och har as tråkigt, och mamma och pappa har gått och
lagt sig, så jag får väl ta och packa lite tills vi drar, vi åker ju somsagt på
onsdag, och det är inte många dagar kvar.. haha typ en! :D

Men kul att alla ska ha jätte kul på midsommar  och verkligen hitta på något,
och ska på värsta festen och ena med det tredje, själv så kan man väl dricka
en öl men inte fler, för då skämmer jag väl ut mig för hela isas familj..
jaja, man få gö de bästa utav allt! Men jag kommer få träffa min älskade stora
syster, vilket inte ni får... och ligga på stranden typ en dag, vilket inte ni får.
OCH DET BÄSTA UTAVALLT ÄR ATT JAG KOMMER KOMMA TILL VÄRMEN
och inte NIIIIIIIIIIIIIIIIIII!:D HAHAHAHAHAH


innan utgång någon kväll?!:D


förfest hos elin!! jag och riise!! ( SNUSEN KAJSA )


haha stina och jag! SÖTNOS!!


påväg in till stan! jag elin o stina! HAHA missa alla :O

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Hihi, ja vad härligt du kommer att ha det! HA DET BÄST och GLAD MIDSOMMAR! :)

Tidpunk: 2009-06-16 @ 00:32:27
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0