ojoj

Skrivet: 2009-06-03 Kl. 01:03:29
hallåå där! :)
Idag har jag varit på skolan och sedan gick jag på stan med
älsklingen ett tag! :)
Sen ringde mamma och säger att jag ska gå på ett sminkgrejs
idag med henne o några till.. Vilket var skit kul eftersom jag bara
är 17 år. hahahah men det är bara Tina som kommer fatta vad jag
menar.. Men jag fick 2 krämer för mitt ansikte, (prickarna) och två
ögonskuggor, en as snygg typ brun/guld fast ljus.. eller nu lät den as
ful, men den är inte de.. och en vit också. SKIT SNYGGA!!

Mamma köpte hand/fot vårds krämer, as skönt för händerna, dom blir
mjuk och kung med engång.. ME LOVE!!
Och Tina köpte sig en maskara och hon fick också två ögonskuggor!!
Men du Tina? vi skyller på mammas jobbar kompis va ? HAHH!!!

Men sen så fick Tina lite panik när klockan var 19.10 för då påminde
jag henne om att de är ugky betty och hemma fruar idag, så då ville
hon hem med engång, + att hon skyllde på att hon ville hem och pussa
godnatt till tea pluppen, men de tror jag inte!! :)

Men imrn så ska jag och pappa växla in mina pengar till euro för det är
ju bara två veckor kvar tills vi drar till barcelona till syrran min! WWIIEE
jag längtar och saknar dig, men snart ses vi!! :) <3

Sen på kvällen på blir det gray's, fråga olle och playboy manison.
WIIHOO!! hahah!!:D

men skönt att jag är ledig onsdag då! ;)
MEN NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MEDANS DET ÄR MÖÖRKT!!
pusspuss


men du?
1 år och 4 månader simon!! jag älskar dig.


elin o jag på party!!


snygg tjejen i mina brillor=)


grr heting


fet låren har solat hos mormor! HAHAHAH


blekarn, stekarn BAKFULL REDAN FREDAG!! (svennebanan)



jaja, älskar dig pruppen

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0