spanien,nervös?nee.

Skrivet: 2009-06-16 Kl. 01:12:25
Båda mamma och Tina är jätte nervös inför Barcelona resan, men
inte jag? Är det nå fel på mig eller? HAHAHA
Fattar inte vad det är dom är nervösa för? Vi ska träffa min syster,våran
familj alltså!! jag är inte nervös.. inte än.. Jag var inte nervös sist heller.
Eller jo, när flygtanterna sa att vi kunde komma in i flygplanet blev jag
nervös.. Men sen blev jag lugn igen! Jag kanske inte är en sån som
hettsar upp mig över en sån liten grej.. vi ska ju bara träffa syrran tänker
jag!

jag ska ha så himla kul tror jag! inte för att jag kan snacka spanska med
Isas familj, kommer nog snacka svenska med dom så får dom försöka
fatta vad jag säger så får dom svara på spanska eller nått :)

Men nu kom jag på vad jag är nervös över..
Jag är en sån person som inte tycker om att krama på folk jag inte känner,
eftersom jag vill hålla allt på avstånd eller vad man ska säga. alltså gå inte
för nära mig, för då blir jag lite..rädd.. kan man säga rädd? ja de blir jag.
Och vi ska ju åka till Barcelona för att vi är bjuden på bröllop och när spaniorerna
hälsar på varandra ska man ju pussa varandra på kinderna, och det är jag
jätte nervös över, det vill jag verkligen inte göra!! Åh, ska snacka med RIkke
så hon får säga till alla att hon ska lära sig skaka handen, för jag vill inte
pussas.. jag kommer bli jätte röd i ansiket och lite äcklad .. buhu

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» syster

gumman.. i morgon kväll är ni här ju!

Jag är nervös, för de kommer gå så fort och vips så har ni åkt igen...

Men sen komme rju vi hem någon vecka efter bara..till dopet!



Mina pricka är blåa och "bruna röda"...

men dom gör inte ont eller äömmar...Så vetta fan!

HAr inte tid att gå på sjukhuset nu, får vänta!

Lider ju inte av just dom..

Kommer dom på fler ställen är de knas i blodet..för då sprider dom ut sig...

Och jag har inte hittat några.



Visa pappa dom!



i morgon ska jag bädda rent till er och göra en sista omgång i dammningen.. idag ska jag oxå städa för jag vill att ni ska tycka att de är rent och fint här..



Vi ses i morgon kväll då!



puss okram älskar dig!



Tidpunk: 2009-06-16 @ 10:51:24
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

Hihi, det går nog bra!



Ha det bäst!:D

Tidpunk: 2009-06-16 @ 22:44:05
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0