svimma och en stukning, lyckodag? ;)

Skrivet: 2009-03-19 Kl. 22:06:02
hej!!
Efter skolan idag så drog jag hem och såg på the hills
och laddade till skoterkurs grej..vi skulle kolla på motorn,m.m..
men efter en kvart så svimmade jag, men tur att pappa hann
och fånga mig så jag inte föll rakt ner i stengolvet, sen kom
Pelle och hjälpte pappa med att hålla i mig, men sen när jag
vaknade till så var jag på toaletten,för jag ville tydligen spy och
slänga lite kallvatten i ansiketet.. Men snacka läskigt, så nu
ska mamma ringa vårdcentralen och betälla tid eller vad man
ska säga så dom ska ta blodprov på mig och kolla om jag har
lågtblodtyck.. haha!! stackaras mig :(

men imrn så blir det skola, sen fika med brudarna  i klassen
och sedan hem och gå ut med hunden, och jag ska väl vara
med älskligen tror jag väl också!!:)

Sen på lördag så ska jag vara med Tina på dagen och gå
på birsta och sedan så blir de kanske att jag är med tessa
och inaw, men vi få se :) dom kanske skulle ut, så vi få se
hur de blir :) men nu ska jag sova faktist :)

pok!
Pappa? du är min hjälte idag !! i love you<3



ps, jag går i bandage nu också, för jag har trukat ett finger idag också,
så nu är de stort som ett as, och det gör jätte ont när jag aka böja det,
eller det går typ inte, hhahha yees!! lyckad dag!!

Kommentarer
6 KOMMENTARER


» R

Men älskade illa gumman....

Tur papsen va med...

Du ser de är inte så illa o ha pappa med ändå!

ta vara på nära o kära...



love ya o va försiktig gumman min

Tidpunk: 2009-03-19 @ 22:18:20
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

uff... :(

Tidpunk: 2009-03-20 @ 10:18:45
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» inaw

Jag ska nog inte ut på lördag så vi kan hitta på nåååååtttt :D :D

och stackars dig, du får ta och lugna dig lite så du inte svimmar igen :/ <3

Tidpunk: 2009-03-20 @ 10:32:47
Bloggadress/URL: http://stylebyinaw.blogg.se/
» Ronja

Pappa Kajsa (Y)

Tidpunk: 2009-03-20 @ 11:21:06
Bloggadress/URL: http://ronjahelsing.blogg.se/
» Sofia

Uscha.. Ja ha också lågtblodtryck, ja bruka svimma regelbundet.. Inte kul alls. Ja få tänka mig för varje gång ja ska kliva upp från en stol lr sängen lr va som helt för ibland blir de bara svart då måste man sätta sig ner igen :P

Tidpunk: 2009-03-20 @ 14:30:55
» R

Isa drömde om dig i natt!

Mardröm!

Hemska unge du får hålla dig ifrån att dö!



Jag vill inte att pappa ska komma hit en sväng med sånt besked o direkt åka hem igen!



Så håll di gpå fötterna... de är ju meningen att du ska dö sist av oss!



Älskar dig av djupet från mitt hjärta... Vi ses snart gofisen!

Då kasnke jag kan sova hos dig någon natt?!

Så kan vi ha damp natt?

Tidpunk: 2009-03-21 @ 09:31:44
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0