igår och idag

Skrivet: 2009-05-23 Kl. 16:04:26
Hejhej! :)
Igår så blev det att jag åkte till Simon kusin ändå, Skulle inte bada
bad tunna, men det slutade att jag hamnade där i ändå med Kricka
och Sebbe, men skönt så in i helvete var det :D
Det var jätte trevligt och mycket roligt folk där, och Evelina var där också,
men hon satt bara och frös hon, haha men jag och hon gick in senare
och var med vickan och kerstin, men kerstin drog ganska fort, men vi
hade kul ändå! :) Jag var hos Simonkusin tills halv 3 på natta, sen kom
Simonpluppen min och hämtade mig!! :) Världens bästa ppöööjjk!!<3

Nu idag så sitter jag hemma hos Simon och kollar på när han tapetsera
de sista i hans rum, och jag kanske ska hjälpa till! HAHAH,aja.. lite
bubblor skadar väl inte? ;)
Och vad vi ska göra ikväll det vet ingen tror jag, inte ens vi.. Men vi lär
ju bara sitta här och tönta oss!!

Och älskling? Det du gjorde idag var snäll och modigt utav dig! haha!
Jag älskar diig!!<3<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0