sjukare än sjukast

Skrivet: 2009-05-18 Kl. 15:29:07
åh hej och håå!!
Dra mig baklänges vad jag är sjuuuk, och jag orkar inte vara sjuk
nå mer, Blev rikigt sjuk i onsdags och blev halv bra i fredags men sen
blev det bara värre och värre, och nu orkar jag inge meeeer!! vill bli
friiisk!!

Men ska på skolan imrn, eftersom det är nationella provet, men sen
ska jag dra hem igen. På onsdag kommer jag också på skolan för jag
måste göra ett matteprov, få se hur länge jag blir där om jag orkar göra
provet överhuvetaget, men jag ska nog orka!!

Nu är det en månad kvar tills jag mamma tina och tea dra till
Barcelona till syrran och isa. Vi ska kolla på bröllop, men det värsta
är att vi måste ha en fin klänning, typ som en balklänning.
Och jag passar inte i sånna klänningar. kanske man ska ha kavaj?
haha!!

Men nu ska jag göra mig lite tee så halsen mjuknar upp på mig! :)
pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0