vem vet?

Skrivet: 2009-05-17 Kl. 11:22:42
ojoj.. tjejen som inte har tid med att blogga? jo det är jag det.

Igår var jag på 18års fest hos Ronja, god mat rolig gäng!
Fick skjus av inaw hem, tack gumms, lyssnade på svenne
banan och jag och inaw bytte nåra snusar! HAHAH!! :D
kom hem och nörda lite och sedan vare godnatt!!

idag ?? jaru.. idag!
Idag händer de ingenting, eftersom jag är fortfarande sjuk,
och kanske skabbet kommer hit också, det får man lixom
se om han vågar ..

på tisdag är det de sista nationella för året, GAH va skönt!
:D:D:D:D


äsch vem bryr sig? not me.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» inaw

Åhåååh, jag körde som fan! :D

Tidpunk: 2009-05-17 @ 16:28:20
Bloggadress/URL: http://stylebyinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0