hockey! :)

Skrivet: 2009-11-19 Kl. 20:53:14
hejsan!!

ville bara säga att jag mår bättre nu, men jag mår ju fortfarande illa.
men har inte spytt något!

Har sovit i någon timme,vaknade precis när hockeyn började.
kanon tajming för min del! :)

Just nu så ligger timrå under med 3-2 mot röggle
och modo leder sin match med 1-0 mot luleå!
jag, kajsa nilsson hoppas att timrå förlorar sin och att modo vinner sin match,
för vinner modo den hära matchen så går modo om timrå !!

men vi få se vem som vinner sin match! :)
hejdå så länge! :)


tina och jag, påväg till barcelona i sommras :)


isa och jag i barcelona! :D snygg issa därdå!:)


tea och jag innan bröllopet :D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

Puss gofis

Tidpunk: 2009-11-19 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0