MGMT! <3<3

Skrivet: 2009-10-19 Kl. 21:49:35
åhhej, här kommer lilla jag med jätte ångesten!
blääääh, jag vill slänga bort den hära dagen och aldrig mer komma ihåg den.

började med skolan, men självklart kom jag försent ! jävla skit skola..
har haft flera timmars rast idag om man tänker efter .. har fått slutat
en timme tidigare från alla lektioner typ.. änmen en halv timme iaf..
sämst !!

sen gick jag och väntade på att elin skulle sluta sin skoldag!
eller jag gick med ida ett tag på stan, men hon blev tvungen och dra för
hon skulle dra sin sista mjölktand ! <3<3 haha! så jag blev bara själv
i 25 minuter kanske, men det kändes som 4 timmar kanske..

så åkte jag elin och stina hem till elin och snackade lite typ.
och stackars elin då som fick sitta brevid en tjock kvinna på bussen hem.
HAHAH!! elin fick sitta på en skinka hela vägen hem till alnö! hah
stackarn! men hon få skylla sig själv om hon inte kan sitta bakochfram i
bussen. hah!:D sånna smällar får man ta ibland ;)

tiden gick... så tillslut så åkte vi hem till matilda och hämtade idas lila
klänning som jag ska låna och ha på mig på 18års festen på lördag.
kanon där (Y) men jag vetinte om jag riktigt ska ha den, den kändes lixom
inte kajsa?!

menmen, nu sitter jag här hemma, har tjaffsat lite med mamma idag, men
nu är allt bra igen! vi ville inte bråka nå mer, så det slutade med en kram
och att vi sa att vi älskar varandra. haha lillmamma då!!



ville bara bjuda på en as skön låt !! <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0