mysig kväll ! :)

Skrivet: 2009-10-15 Kl. 22:23:28
hejhej! :)
vill börja med att tacka nattis, jossan och hanna för en underbart
trevlig kväll, detta måste vi verkligen göra om! <3<3


Men nu sitter jag hemma, har precis duschat och plugga lite, så nu kan
jag nästan allt inför provet imrn! KANON KAJSA!
men jag strävar ju inte efte MVG, men ett vg kan man ju nöja sig med :)

på skolan idag har jag och 14 st till ifrån min klass gjort ett omprov,
men 2 utav alla ville bara ha ett högre betyg än G, men 12+ mig har fått
IG på ett prov, alltså det är mer än halva klassen och våran lärare
skyller på att de är vårtat fel? hur fan kan han skylla på oss när vi är typ
VG/MVG klassen? jag fattar inte.. helt sjukt..
aja, men nu är omprovet klart och hoppas på det bästa iallafall! :)

fick reda på vad vi fick på trafikant provet också, och jag fick g där också.
kanon där, för i de kursen så strävar jag bara efter ett g ;) haha!

efterskolan så gick jag nattis och jossan ner på stan och mötte upp hanna
för att vänta på att tiden skulle bli 6 så vi kunde springa till biteline och äta
och mysa till de till hockeyn! Och självklart förlorade timrå, fyfan va skönt.
men det gjorde även MoDo också, vilket är mindre bra! men kämpa på nu
MoDo grabbarna, ni fixa dethära ;)

imrn efterskolan så ska jag vara med Elinpelin! vi ska mysa till det hemma hos
henne tror jag! :D eller vadå? jag är ju ensamhemma också, så vi kanske
blir hemma hos mig, vem vet !! :D men det blir bara hon och jag,
en liten tjejkväll.. fyfan vad jag saknar tjejkvällarna! STINA OCH IDA??
skärp er nu, är med mig och elin förfan ;) vi måste fan ta och fixa det här snart
så det blir av någon tjejkväll.



jag jossan och nattis:D sööööötbild




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0