hockey

Skrivet: 2009-09-02 Kl. 22:13:38
hejsan hoppsan! :D

idag har jag varit i skolan,har varit lite halv tärt idag..
efter som jag går på pencelin, så jag har haft skit ont i magen.
men det har gått bra.. Elin kom till sista lektionen och va med oss.
eftersom hon slutade tidigare än mig!

Efter skolan så drog vi till entren och köpte SCA biljetter till
Timrå - MoDo, och timrå vann emd 5-2 tror jag!!
Matchen var inte alls bra tyckte jag.. MoDo spelade inte alls bra..
menmen.. man kan ju inte alltid vara bäst! haha ;)

Nu sitter jag hemma med älskligen, han ser på sporten och jag
sitter här och skriver blogg och kollar runt på olika sidor !! :)

Imrn ska jag vara med Simon, vad vi ska göra de vet jag inte..
vi få se :)

men nu ska jag plugga på min text som jag ska läsa upp i
hedbergskas aulan i en mic, ganska nervöst och pinsamt, men det
ska nog gå bra skaru se :)

sov gott alla :) pusspuss


puzzzz

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0