bra klasskompis jag är

Skrivet: 2010-04-22 Kl. 09:14:09
tjingeling.
fy helvete va trött jag är..
mardrömmar hela natten om det gamla huset på alnö och tina och mamma
va med i drömmen..  blev tvungen och ringa mamma för jag va så jävla rädd
och hjärtat dunkade så fort så att jag hann knappt med varje hopp!

men nu sitter jag på skolan och vi fick lite fika av babbsaaan på svenskan.
och det va bra mysigt iallafall!
men nu sitter vi i datasalen fortfarande med babbsään. och jag orkar tyvärr inte
lyssna på tråkiga föredrag så nu sitter jag här och skriver lite blogg istället.
gud vilken bra kompis jag är..
NÄÄÄÄÄÄT!

igår så va jag och fikade två gånger med jossan ida och linda.
första gången efter skolan och andra gången lite senare på kvällen.. efter middagen!

idag så blire nog en chill dag för min del.. och jag har inte börjat mått bättre heller.
fortfarande lika deppig..
damn, de är sämst!

/puss k.n

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0