HAHAHAH

Skrivet: 2010-04-23 Kl. 17:48:11
jag skrattar åt den patetiska världen vi lever i.

hej! :)
så jävla less på att leva som jag gör!
kliver upp tidigt för att hinna i tid till skolan.
pluggar massa handel skit som jag inte ens är intresserad av.
komma hem till ingenting
och göra ingenting?
nää,gud vad jag är leeee detta.
bajs sundsvall där ingenting händer!

och jag mår fortfarande skit.. har inte direkt blivit bättre.. :/
men idag gick jag på skolan ett tag, sen kom mamma och pappa
och hämtade mig, vi åkte och köpte en ny bil(Y) och handlade!
bra mysigt att vara alla vi tre och handla! :)

men nu sitter jag och vänta på min älskade Stina <3


* vem fan är du egentligen?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0