middag med snygga hockey grabbar.

Skrivet: 2010-04-10 Kl. 00:07:10
tjenixen!
middagen med hanna och jossan idag va toppen mysig.
fast det blev ju några djupa samtal och lite små skrik på varandra,
men det gick fort bort.
hade två toppen snygga hockey killar brevid oss. tänker inte nämna
några namn, då kanske det blir lite pinsamt, men mina kära klass
kompisar och mina närmaste vänner kan nog lista ut vilka det kan vara.
men det va inte min "pojkvän", utan två andra snyggingar;)

men efter middagen så åkte vi hem till mig och kokade upp lite tee och
slog på tvn, så filmen juno blev det. toppen film om jag få säga det själv.
mitt i filmen så blev det lite djupt snack om kärlek, förra kärlekar och allt
annat som har med livet att göra.

nu sitter jag här själv med jossan och lyssnar på musik i låg nivå och bara
njuter utav vackra röster och underbara texter och laddar för festen imrn.
fest på alnö med massa underbart folk. kanske jossan och hanna följer med också.

men nu äre snart natten för mig och min toppen josefin !:)
jag är iallafall grymt trött!
puss k.n


weird bild, men grymt skön med den blåa himlen.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0