jag kommer att sätta färg på min vardag

Skrivet: 2010-12-06 Kl. 09:39:52
tro mig, jag är helt slut.
sjukt jävla trött! håller på att gå av!
fast att jag har sovit så är jag helt förstörd.

Men idag så ska jag klippa och färga håret.
det kommer bild senare, kommer att bli skit snyggt.

Sen så ska jag göra en grej som jag inte kan
skriva ut här men det är bara en rolig grej.
ska umgås med några bara :)

Men har varit med robin hela helgen :)
vi har varit på maltes födelsedags fest, men jag körde.
det gick jätte bra :) och det var jätte kul att vara
nykter också. eller det kändes bra på söndag när jag kollade
på hur robin mådde ;) haha.

Tisdag så är det mässa med vårat uf företag.
onsdag så är det prov i historia, när ska jag har tid att plugga? :|

ha en bra dag!
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» katarina

Kika gärna in på min fett blogg å lämna en positiv kommentar!

Tidpunk: 2010-12-06 @ 10:10:51
Bloggadress/URL: http://katariiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0