mer kärlek åt dom som behöver den.

Skrivet: 2010-12-15 Kl. 21:20:35
hallå där.
jag är en helt förstörd människa.
efter allt slit och massa prov på skolan så tar det knäcken på mig.
vissa dagar så blir det jobb. men jag menar, jobb är kul ändå?
träffa massa folk och hjälpa dem?
samt få en extra peng. i love it.

men sen då?
det finns ju människor i min närhet som inte är dom som jag trodde
att dom var.
det är ju kul ändå att man märker vilka som är äkta och inte när
man väl har "skaffat" pojkvän och har fullt upp i livet.
ser ju vilka som hör av sig och inte.
så fuck dom som inte gör någon nytta i mitt liv och mer kärlek åt dom
som betyder istället :)

imorgon så är det praktik för min del, ska bli kul! :)
ska jobba med underbara isabelle och sen vet jag inte vem det är som kommer.
men ville bara säga, ni på change är underbar!<3

peppar även för lördagen då det är julfesten i stöde i think!? ;)
kommer bli så jävla kul! <3 då äre rajv!!! :D

ha en underbar dag alla!<3
puss och sov gott.
/kn

i love you babe! <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0