red

Skrivet: 2010-12-08 Kl. 23:43:02
hallå där.

ville bara säga att uf mässan va underbar, och det var jätte kul
att träffa massa folk samt sälja våra tavlor. det gick toppen!
snacka om att man växer som person! kommer bilder.

Och mitt röda snygga hår;) är ni sugen på bilder?
det kommer nu också, dääämn, i'm hot!
jag älskar mitt röda hår. jag säger som min klasskompis sofia sa
"so "kajsa style" i love it som sagt.

min lilla bäbis pojke kom till mig igår också, han var lite sjuk.
men blev genast frisk när han såg mig och mitt hår.
dääämn så ego jag blev med mitt röda hår. mohahah.
men jag är så nöjd, tack jenny! :)

ha de bra
puss
/kn


våran lilla vrå på mässan :)




jag på mässan :)


camilla på mässan


och en snygg stylad jossan:)


lockig,rödhårig kajsa






Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

du är så fin i rött gummsan :)

Tidpunk: 2010-12-21 @ 22:32:50
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0