min lycka kommer smitta av sig på er, tro mig. ingen är lyckligare än mig!

Skrivet: 2010-02-01 Kl. 23:16:17
godkväll alla människor..gooooooooooooodkväll!
nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad kväll! ;)
började dagen på skopunkten, alltid lika skoj som vanligt.
testade massa skor när de va som lugnast, jag vill ha alla!!:|
sen kom mamma och körde mig till birsta och där stog jag och
snacka med lillida på jc i 30 minuter kanske, sen drog jag till
pizzan där nere och träffade tina tommy och tea gumman som va
på toppen humör!:D

och efter ett tag så kom Ida överby gumman och hennes berömda kristoffer
som jag aldrig ha träffat utan bara hört talas om, så söta och kära dom va
tillsammans! men vi drog och fikade iallafall! :) snackade i evigheter om allt.
så jävla skönt att snacka av sig sådära! :)

sen drog jag hem, chillade lite och kollade på tv med mammiis!<3 älskade
mammiiiissss<3 sen kom erik, så vi tog en sväng med bilen runt i timrå
och lite överallt och bara chillade! mys! :)
äntligen så sitter jag här i min älskade säng och lyssnar på musik, drömmer mig
bort i min egna lilla värld.

*du får mig att le som ingen annan och sjunka lågt och be om mer.


typ såhär happy är jag nu! :D fast utan jennifer ;)

min lycka kommer smitta av sig på er, tro mig. ingen är lyckligare än mig!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0