tatueringstid

Skrivet: 2010-02-02 Kl. 22:07:53
ja vad ska man börja detta inlägg med då?
ett hejsan kanske? :o

hejsan!
sitter och chillar i min säng, gud så chill..
jag är grymt sugen på chips och dipp och nu menar jag grymt sugen!
idag har jag varit på skopunken, säger ingenting om de ja..
drog till birsta sen, snackade med ida och matilda på JC!
dom är ju bra rolig.. säger bara de ja !:D

öh va fan gjorde jag sen?
JOJUUUSTE! stina och elin kom till ikea så vi käkade köttbullar och pootatis
MUMS! 55kr :| as billig och as gott .. MUMS! ska alltid äta där nu, fuck donken!;D
få se hur länge de håller... DAMN!

imrn skulle jag vara barnvakt med de sket sig för jag kom på att jag har ju
förfan körlektion, så imrn ska jag börja dagen med bajs skola sen blire
körlektion och sofia skulle följa med och åka med miiiig :D eftersom hon
är sugen på att börja där med mig ;) niiiceeeee!!

men när jag kom hem idag så va jag dö trött och somnade i soffan i typ 3 timmar,
så vi få se hur länge kajjebanan bli vaken inatt! ;D

JAAJUSTE, DE VIKTIGASTE AV ALLT..
JAG STINA OCH ELIN HA ÄNTLIGEN BESTÄLLT TATUERINGS TID!
SÅ NU ÄR ALLT KLAPPAT OCH KLART! ;)
de kommer en bild så småning om, men jag ska inte säga när vi ska tatuera oss.
fniiiiisss, busigt av mig.. få se hur länge jag kan hålla mig :|
tills imrn tror jag, men jag ska verkligen försöka hålla käften, annars kommer jag
få spö av mina beezztizar! :'(<3


en sån blire, fast på andra sidan och hjärtat åt "rätt håll"

weywey, jag få göra rihannas tatueringar någonannan dag! ;)
GRGRGRsexiiiiieee...e.e.e.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0